SANYANG MOTOR, beter bekend als SYM, heeft recent tijdens de EICMA-show in Milaan een modern, nieuw merklogo geïntroduceerd. Het nieuwe logo – waarin een warmrode kleur wordt gecombineerd met stijlvol chroom – maakt deel uit van de nieuwe corporate identity van SYM. Met ingang van 2016 siert het nieuwe SYM-embleem ook de scooters en motorscooters die het merk in Nederland voert.

De invoering van het nieuwe merkembleem valt samen met de naamswijziging van de Taiwanese fabrikant van SYM. Sanyang Industry heet sinds kort SANYANG MOTOR, om de rol van de onderneming als fabrikant van auto’s en gemotoriseerde tweewielers meer te benadrukken. In het nieuwe logo komen de merkwaarden van SYM – kwaliteit, innovatie en professionaliteit – nu beter tot uiting in een moderne, warme stijl.

EICMA-primeurs
De nieuwe kleurstelling tekende afgelopen maand ook direct de stand van SYM op de EICMA in Milaan. SYM greep deze gelegenheid aan om daar naast de nieuwe corporate identity tevens een aantal showprimeurs te presenteren. Veel aandacht ging op de show bijvoorbeeld uit naar de futuristische Maxsym conceptscooter. Op alle modellen prijkte trots ook al het nieuwe SYM merkembleem.

Alle scootermodellen van SYM die met ingang van 2016 nieuw in Nederland arriveren, zullen worden voorzien van het nieuwe SYM-logo.