{"id":31067,"date":"2020-10-06T12:27:37","date_gmt":"2020-10-06T12:27:37","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/honda-pcx125\/"},"modified":"2020-10-06T12:27:37","modified_gmt":"2020-10-06T12:27:37","slug":"honda-pcx125","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/honda-pcx125\/","title":{"rendered":"Test Honda PCX125"},"content":{"rendered":"
We moeten terug naar 2010 toen Honda op de proppen kwam met de PCX. Een guitige stadsscooter met indrukwekkende rijeigenschappen. Licht en kwiek en ook nog eens super zuinig.<\/em><\/strong><\/p>\n <\/p>\n De Honda PCX is alweer bijna 10 jaar op de markt. Het huidige model – dat ge\u00efntroduceerd werd in 2018 – is alweer de vierde generatie, waarbij aangetekend moet worden dat de twee vorige updates respectievelijk een motorupdate en een facelift van de eerste generatie betroffen. We hebben het hier dus eigenlijk over een compleet nieuw model, dat gebouwd wordt in de Indonesische Honda fabriek. De PCX is voor Honda wereldwijd \u00e9\u00e9n van de belangrijkste en meest verkopende 125cc en 150cc modellen. Vooral in de Aziatische landen is het een ongekende hit. Het lijnenspel verraadt zijn afkomst, je ziet duidelijk dat deze scooter zijn oorsprong in het Oosten vindt. De PCX staat bekend om zijn zeer zuinige eSP motorblok, start-stopsysteem en ook om zijn wendbaarheid.<\/p>\nOngekende hit<\/h4>\n