{"id":31113,"date":"2020-11-10T11:49:26","date_gmt":"2020-11-10T11:49:26","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/honda-sh-mode-2021\/"},"modified":"2020-11-10T11:49:26","modified_gmt":"2020-11-10T11:49:26","slug":"honda-sh-mode-2021","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/honda-sh-mode-2021\/","title":{"rendered":"Opgefriste styling voor Honda SH Mode 125"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Honda\u2019s meest modieuze SH-versie gaat de baan op met een opgefriste styling, LED-koplamp, een modern enhanced Smart Architecture Frame (eSAF) en een enhanced Smart Power Plus (eSP+) vloeistofgekoelde SOHC-motor met vier kleppen.<\/em><\/strong><\/p>\n

Voor een jonger publiek<\/h4>\n

De SH Mode 125, in Europa beschikbaar sinds 2014, maakte de SH-familie ook aantrekkelijk bij een jonger publiek. Het bewees een slimme scooter te zijn op alle vlakken die ook bij de tijd was dankzij de trendy styling, vertrouwenwekkende prestaties en lage verbruikskosten.<\/p>\n

2021 verwelkomt een gloednieuwe SH Mode 125, ontworpen voor de steeds evoluerende verlangens en de verwachtingen van het groeiend aantal jonge Honda rijders.<\/p>\n

Finishing touch<\/h4>\n

De aantrekkelijke nieuwe LED-koplamp staat vooraan de knappe nieuwe frisse uitstraling van de SH Mode 125. Onder de styling bevindt zich een nieuw en lichter stalen \u2018enhanced Smart Architecture Frame (eSAF) en een krachtiger, zuinig enhanced Smart Power Plus (eSP+) vloeistofgekoeld SOHC motorblok met vier kleppen. De nieuwe aluminium wielen zijn met benzinebesparende banden uitgerust.<\/p>\n

Deze update beschikt over meer ruimte onder het zadel en een handschoenenkastje aan de linkerkant, uitgerust met een USB Type A-oplaadpoort. De bediening van de ontsteking en het opslagcompartiment onder het zadel gebeurt \u2013 vanuit de binnenzak van de rijder \u2013 met de Smart Key, wat zorgt voor een premium finishing touch.<\/p>\n

Smart Key<\/h4>\n

De Smart Key zorgt voor een andere frisse toevoeging aan de SH Mode 125. Vanuit de (jas)zak bedient de sleutel zowel de ontsteking als de vergrendeling van het zadel. Een ultrahandige toevoeging voor het bezige stadsleven.<\/p>\n

Het display geeft de meest belangrijke informatie eenvoudig afleesbaar weer. Een grote analoge snelheidsmeter wordt geflankeerd door de start-\/stopindicator en richtingaanwijzerindicatie. De benzinemeter staat centraal en de toerenteller, tripmeter en klok staan in het centrale LCD-display. Via knoppen bedien je de weergegeven informatie.<\/p>\n

Motor<\/h4>\n

Het nieuwe enhanced Smart Power (eSP) vloeistofgekoelde SOHC-motorblok met vier kleppen levert 8,4 kW @ 8.500 tpm met piekvermogen van 12,1 Nm @ 5.000 tpm. Boring x slag staat op 53,5 x 55,5 mm met een compressieratio van 11.5:1<\/p>\n

Honda\u2019s doel om verder te bouwen op het gebruikte design en het te verbeteren, resulteert in een motorblok met een goed uitgebalanceerde en gebruiksvriendelijke vermogensaflevering met lineair koppel vanaf lage toeren \u2013 ideaal voor het stadsverkeer en geschikt voor elk ervaringsniveau. Dankzij de verbeterde brandstofeffici\u00ebntie van ruwweg 2l\/100 km (50 km\/l) in WMTC-mode, de nieuwe banden en de tankcapaciteit van 5,5 l is de afstand tussen twee benzinestops ongeveer 275 km.<\/p>\n

Specificaties<\/h4>\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n\n
MOTOR<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Motortype<\/td>\nVloeistofgekoelde viertakt, vier kleppen<\/td>\n<\/tr>\n
Inhoud<\/td>\n125 cc<\/td>\n<\/tr>\n
Boring x Slag<\/td>\n53,5 x 55,5 mm<\/td>\n<\/tr>\n
Compressie verhouding<\/td>\n11,5:1<\/td>\n<\/tr>\n
Max. Vermogen<\/td>\n8,4 kW (11 pk) @ 8.500 tpm<\/td>\n<\/tr>\n
Max. Koppel<\/td>\n12,1 Nm @ 5.000 tpm<\/td>\n<\/tr>\n
Oliecapaciteit<\/td>\n0,9 liter<\/td>\n<\/tr>\n
BENZINESYSTEEM<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Injectie<\/td>\nPGM-FI<\/td>\n<\/tr>\n
Tankinhoud<\/td>\n5,5 liter<\/td>\n<\/tr>\n
Verbruik<\/td>\n2 liter\/100 km (50 km\/l)<\/td>\n<\/tr>\n
ELEKTRONICA<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Starter<\/td>\nElektrisch<\/td>\n<\/tr>\n
Accu<\/td>\n12V \u2013 7 A<\/td>\n<\/tr>\n
ACG output<\/td>\n570 W \/ 5.000 tpm<\/td>\n<\/tr>\n
AANDRIJVING<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Koppeling<\/td>\nAutomatische centrifugaalkoppeling<\/td>\n<\/tr>\n
Transmissie<\/td>\nCVT<\/td>\n<\/tr>\n
Eindaandrijving<\/td>\nV-snaar<\/td>\n<\/tr>\n
FRAME<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Type<\/td>\nStalen underbone frame<\/td>\n<\/tr>\n
CHASSIS<\/strong><\/td>\n<\/td>\n<\/tr>\n
Afmetingen (L x B x H)<\/td>\n1.950 x 670 x 1.100 mm<\/td>\n<\/tr>\n
Wielbasis<\/td>\n1.305 mm<\/td>\n<\/tr>\n
Balhoofdhoek<\/td>\n26\u2070<\/td>\n<\/tr>\n
Naloop<\/td>\n69,5 mm<\/td>\n<\/tr>\n
Zadelhoogte<\/td>\n765 mm<\/td>\n<\/tr>\n
Grondspeling<\/td>\n150 mm<\/td>\n<\/tr>\n
Draaicirkel<\/td>\n1,97 m<\/td>\n<\/tr>\n
Rijklaargewicht<\/td>\n118 kg<\/td>\n<\/tr>\n
VERING<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Type voor<\/td>\n33 mm telescopisch – 89 mm veerweg<\/td>\n<\/tr>\n
Type achter<\/td>\nSwingarm met dubbele demping, vijftraps instelbaar<\/td>\n<\/tr>\n
WIELEN<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Velgmaat voor<\/td>\n16M\/C x MT2.50<\/td>\n<\/tr>\n
Velgmaat achter<\/td>\n14M\/C x MT2.75<\/td>\n<\/tr>\n
Voorband<\/td>\n80\/90-16 inch<\/td>\n<\/tr>\n
Achterband<\/td>\n100\/90-14inch<\/td>\n<\/tr>\n
REMMEN<\/strong><\/td>\n<\/tr>\n
Systeem<\/td>\nCBS<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n

Kleuren<\/h4>\n

De 2021 SH Mode 125 zal beschikbaar zijn in volgende kleurstellingen:<\/p>\n