{"id":31181,"date":"2020-12-26T10:29:53","date_gmt":"2020-12-26T10:29:53","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/piaggio-beverly-2021\/"},"modified":"2020-12-26T10:29:53","modified_gmt":"2020-12-26T10:29:53","slug":"piaggio-beverly-2021","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/piaggio-beverly-2021\/","title":{"rendered":"Piaggio presenteert geheel nieuwe Beverly"},"content":{"rendered":"
Tijdens een wereldwijde premi\u00e8re, twintig jaar na de eerste generatie die in 2001 werd geboren, presenteert Piaggio de geheel nieuwe Beverly!<\/strong><\/em><\/p>\n <\/p>\n De Beverly is populair sinds de eerste generatie werd gepresenteerd, zozeer dat het door de jaren heen een van de meest verkochte scooters in Itali\u00eb werd, is de Beverly nu volledig opgeknapt en ge\u00ebvolueerd naar een echte crossover, die verder gaat dan zijn categorie, het combineren van de veelzijdigheid, de dynamische kenmerken en de wegligging van een voertuig met hoge wielen met de uitbundige prestaties en het comfort van een luxueuze GT.<\/p>\n Het nieuwe ontwerp is onmiskenbaar sportief, met een volledig nieuwe vormgeving van de voorkant, terwijl de lijnen op de flanken strakker zijn getrokken en wat meer body hebben gekregen, wat leidt tot een slankere achterkant die hoger uitkomt dan voorheen.<\/p>\n De nieuwe Beverly kent rondom led-verlichting. Opvallend is het nieuwe achterspatbord wat zoals bij veel motorfietsen, direct over het achterwiel is geplaatst inclusief kentekenplaathouder. Ook de wielen zijn compleet nieuw, ze kennen 7-spaken.<\/p>\n <\/p>\n Op de nieuwe Piaggio Beverly zijn twee nieuwe en krachtige Euro 5-motorblokken uit de hpe-familie (High Performance Engine) – respectievelijk 300 en 400 cc – leverbaar.<\/p>\n Beide motoren – 4-takt 4-kleppen enkele cilinder, met vloeistofkoeling en elektronische injectie – zijn het resultaat van de ervaring van het onderzoeks- en ontwikkelingscentrum van de Piaggio Groep, dat specifiek werkt aan betere prestaties en een beter rijgedrag, waardoor het brandstofverbruik en het lawaai worden verminderd. De 300 hpe-motor verhoogt het vermogen met 23% ten opzichte van de vorige versie van dezelfde grootte en bereikt 19 kW (25,8 pk) bij 8000 tpm, terwijl het maximumkoppel met 15% toeneemt en nu 26 Nm bereikt bij 6250 tpm.<\/p>\n De 400 hpe vervangt de vorige 350 motor. Het verschil ligt niet alleen in een eenvoudige verhoging van de kubieke centimeter, maar vanuit een toch al uiterst effici\u00ebnte motor hebben de Piaggio ingenieurs de mechanische en thermodynamische prestaties nog verder verbeterd en het toch al extreem lage trillings- en geluidsniveau nog verder verlaagd. Het resultaat is een vermogen dat 26 kW (35,4 pk) bereikt bij 7500 tpm en een maximumkoppel van 37,7 Nm bij 5500 tpm, gegevens die zich op de weg vertalen in uitmuntende prestaties.<\/p>\n Deze twee motoren, ultramodern en krachtig, worden gecombineerd met een uiterst effectieve en geavanceerde chassisarchitectuur. Het dubbele wiegframe in hoge weerstand stalen buizen en geperst plaatstaal is aan de voorkant gecombineerd met een nieuwe Showa-vork met 35 mm diameter stangen, terwijl het aan de achterkant werkt met een nieuw paar Showa-schokdempers met dubbele werking, voorzien van een spiraalveer met voorbelasting die in 5 posities kan worden ingesteld.<\/p>\nNieuwe vormgeving<\/h4>\n
Nieuwe hpe-motoren<\/h4>\n