{"id":31379,"date":"2021-07-05T08:43:49","date_gmt":"2021-07-05T08:43:49","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/vespa-125-primavera-et3-polini-kit\/"},"modified":"2021-07-05T08:43:49","modified_gmt":"2021-07-05T08:43:49","slug":"vespa-125-primavera-et3-polini-kit","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/vespa-125-primavera-et3-polini-kit\/","title":{"rendered":"Vespa 125 Primavera ET3 Polini kit"},"content":{"rendered":"
Polini heeft een nieuwe Evolution-kit geproduceerd met een membraaninductie in de cilinder voor de Vespa 125 Primavera ET3. Dankzij zijn cilinderinhoud van 152 cc beschikt hij over een hoog vermogen in elk soort rijstijl en voor elk type race. De kit met Evolution membraaninductie in de cilinder wordt geleverd met: cilinder, zuiger, kop, membraanmembraan, inlaatspruitstuk en pakkingen set.<\/em><\/p>\n De cilinder is gegoten in aluminium met boring d. 60x54mm. De voering met nikkel-siliciumhoudende coating verbetert het glijden van de zuiger, de weerstand tegen De membraanklep heeft 6 carbon flappen van 0,4 mm dikte en de geometrie van de flow gids maakt het mogelijk om de inkomende snelheid van de lucht-benzinemengsels te verbeteren. Het inlaatspruitstuk is ontwikkeld om zonder enige wijziging in de oorspronkelijke ruimte te worden gehuisvest en te worden gecombineerd met de d.34 Dell’orto VHSB Carburator. Om deze cilinderkit te kunnen monteren, boort u het krukashuis in de behuizing. Het is nodig om de originele krukas te vervangen door een nieuwe Polini, onderdeelnr. 210.0070, met een drijfstang van 105 mm en een slag van 54 mm. Door deze onderdelen te monteren, bereikt u een cilinderinhoud van 152 cc. Om de beste prestaties te bereiken, past u de Polini Evolution-uitlaat, onderdeelnr. 200.0418<\/p>\n Cilinderkit onderdeelnr.: 140.0227 <\/p>\n <\/p>\n De Polini “Evolution full-circle krukas” kan alleen worden gebruikt in combinatie met de gloednieuwe cilinder met rietinlaat ref. 140.0227.<\/em><\/p>\n De vorm van de cirkelvormige lichamen vermindert de interne turbulenties van de behuizing drastisch, waardoor de compressie van de gassen die tijdens de verbrandingsfase in het hoofd gaan toeneemt. De balans is bereikt met inzetstukken van wolfraam en aluminium doppen om de volumes te verminderen.<\/p>\n Het is verplicht om de omhulsing te boren alvorens deze te monteren. De Polini “Evolution full-circle krukas” vergroot de slag tot 54 mm. De drijfstang is gefreesd uit een blok, met een tussenas van 105 mm. De montage van dit product maakt het mogelijk om een cilinderinhoud van 152cc te bereiken. Alle Polini-krukassen zijn perfect uitgebalanceerd en leveren de beste prestaties.<\/p>\n Productonderdeelnummer: 210.0070
\nslijtage. De transferpoorten zijn ontworpen om te racen. Het heeft 6 overschrijvingen. De overslag heeft een centrale brug voor een betere afvoer van uitlaatgassen. De kop is gegoten forma blok en er zijn enkele vinnen onder de kop oppervlakte gemaakt om de warmteafvoer te verbeteren. De compressieverhouding is ontworpen om de beste prestaties te bereiken. De zuiger is gegoten in aluminium en heeft twee S10 verchroomde gietijzeren ringen. Na te zijn bewerkt is de zuiger bedekt met een speciale molybdeen-bisulfide coating die het schuiven van de zuiger verbetert tijdens de inloopperiode.<\/p>\n
\nConsumentenprijs: \u20ac 630,00 + btw
\n100% gemaakt in Itali\u00eb<\/p>\nPOLINI EVOLUTION KRUKAS VOOR VESPA 125 PRIMAVERA ET3 \u2013 KLEIN FRAME<\/h3>\n\n
\nConsumentenprijs: \u20ac 640,00 + BTW
\n100% gemaakt in Itali\u00eb<\/p>\n