{"id":31563,"date":"2022-01-26T14:54:40","date_gmt":"2022-01-26T14:54:40","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/malossi-classic-vespa-parts\/"},"modified":"2023-03-28T13:15:20","modified_gmt":"2023-03-28T13:15:20","slug":"malossi-classic-vespa-parts","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/malossi-classic-vespa-parts\/","title":{"rendered":"Malossi classic Vespa parts"},"content":{"rendered":"
<\/p>\n
Malossi, bekend van de vele<\/a> tuningsonderdelen heeft een lange geschiedenis met tuningsdelen van het merk Vespa. Hieronder een opsomming van Malossi classic Vespa parts.<\/p>\n 1983 2008 2013 2016 2022 Malossi classic Vespa parts.<\/p>\n 3118591 3118599 Importeur PEPE PARTS <\/a><\/p>\n
\n<\/strong>De aluminium cilinder met 68,5 mm diameter is het keerpunt in Vespa-tuning en daarmee een legende geboren. Gemaakt van nicasil aluminium met superlichte zuiger en 1,2 mm semi-trapeziumvormige ringen. Deze kit is een echte musthave voor alle Vespa fans.<\/span><\/p>\n
\n<\/strong>De cilinder wordt verder gefinetuned en een nieuwe bijgewerkte cilinder kop met halfronde verbrandingskamer en centrale bougie.<\/span><\/p>\n
\n<\/strong>De cilinder, altijd gemaakt van nicasil aluminium, is volledig gewijzigd wat betreft zowel spoelpoorten en uitlaatporten. De uitlaatport zal beschikbaar zijn in drie versies.<\/span><\/p>\n
\n<\/strong>Met een \u200b\u200blange lijst van verbeteringen introduceren we een nieuwe<\/span>“zwarte” zuiger met een molybdeen sulfide gecoate rand. De semi-trapeziumvormige <\/span>ringzitting blijft onveranderd. Dit terwijl de echte innovatie de volledig nieuwe mal is, met niet alleen een perfecte match met de nieuwste generatie van de cilinder, maar ook uitwisselbaar met zijn eerdere versies. De versterkte ribben zijn volledig herzien en zorgen voor een lichtgewicht ontwerp met nog meer kracht.<\/span><\/p>\n
\n<\/strong>De aansluiting op de geluiddemper is gemaakt door middel van een flensverbindingsset <\/span>en is bevestigd aan de cilinder door middel van vier schroeven en naar de uitlaat door een O-ringafdichting om lekkage van de cilinderkit te voorkomen. Dit is een extreem gemakkelijk systeem en is te gebruiken voor elk soort uitlaat op de markt met \u00d844,5 mm inlaatdiameter Hierdoor wordt het loszitten of draaien voorkomen als gevolg van voertuigtrillingen.<\/span><\/p>\n
\nSport
\n<\/span>VESPA COSA 200
\n<\/span>PX E 200<\/span><\/p>\n
\nMHR slag 60 mm
\n<\/span>\u20ac 429,70
\n<\/span>VESPA COSA 200
\n<\/span>PX E 200<\/span><\/p>\n