{"id":26917,"date":"2021-02-10T07:34:48","date_gmt":"2021-02-10T07:34:48","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/testen\/test-honda-forza-750-maxiscooter\/"},"modified":"2023-08-01T19:48:23","modified_gmt":"2023-08-01T19:48:23","slug":"honda-forza-750-maxiscooter","status":"publish","type":"sxtest","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/testen\/honda-forza-750-maxiscooter\/","title":{"rendered":"Honda Forza 750"},"content":{"rendered":"\n

We moeten terug naar 2012, toen Honda het doek trok van een compleet nieuwe NC700-lijn. Een nieuwe lijn aan motorfietsen die onderhuids dezelfde techniek deelden. In diezelfde NC700-reeks maakten we ook kennis met de Integra, eigenlijk de \u2018maxiscooter\u2019 van de NC-familie. Nog n\u00e9t in 2020 maken we kennis met een opvolger van de Integra, in de vorm van de nieuwe Forza 750. Een scooter die de Forza-familie aan de bovenzijde aanvult, snapt u het nog?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Ach, zo heel moeilijk is het eigenlijk niet. De NC-reeks die we inmiddels als 750 kennen, kreeg de X-ADV als toevoeging, een model dat voor de \u00e9\u00e9n als scooter en voor de ander als motorfiets door het leven gaat. De Adventure-geori\u00ebnteerde scooter staat dan ook hoog op z\u2019n poten en moest niet alleen TMAX-rijders richting de Honda dealers lokken, stiekem is het ook een heel goed alternatief voor die doorgewinterde GS-rijder, die het gemak van een DCT wil ervaren en gek is op die Adventure-look.<\/p>\n\n\n\n