{"id":26937,"date":"2021-08-18T09:27:46","date_gmt":"2021-08-18T09:27:46","guid":{"rendered":"https:\/\/sbx.tempurl.host\/testen\/test-voge-300ac\/"},"modified":"2023-03-20T13:59:11","modified_gmt":"2023-03-20T13:59:11","slug":"voge-300ac","status":"publish","type":"sxtest","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/testen\/voge-300ac\/","title":{"rendered":"Voge 300AC"},"content":{"rendered":"

Met de Voge 300AC wil Voge een naked bike neerzetten met klassieke looks maar volgens de technologie van vandaag. Voorzien van hoogwaardige componenten, want als je Nissin mag noteren voor de remmen, Kayaba voor de vering, FCC voor de koppeling en Bosch voor de ABS, dan heb je het zeker niet over de minste merken. Maar met alleen een paar bekende merknamen ben je er nog niet: weet Voge het allemaal kloppend te maken? En hoe staat het met de afwerking? We reden de Voge 300AC een week lang om daarachter te komen.<\/em><\/p>\n\n\t\t