<\/a><\/figure>\n\n\n\nConclusie<\/h4>\n\n\n\n Met de SR GT blaast Aprilia een oude modelnaam weer nieuw leven in. In de motorscooter-categorie welteverstaan, met twee fijne aandrijvingen. De 125 is er logischerwijs voor eenieder met een A1-rijbewijs op zak die op zoek is naar een sportieve motorscooter, in alle andere gevallen zien we de keus eerder op de 200 vallen. Volgens Aprilia is de SR GT een perfecte keuze voor wie op zoek is naar een sportieve motorscooter, maar het budget niet toereikend is om bij de dealer binnen te stappen voor een Piaggio Beverly, Yamaha XMAX of Honda Forza. Zeker met dat in het achterhoofd denk ik dat de SR GT het nog wel eens goed kan gaan doen. Met een vanafprijs van \u20ac4.399,- (BE \u20ac3.999,-) voor de 125 en \u20ac4.599,- (BE \u20ac4.199,-) voor de 200 heeft Aprilia de prijzen namelijk verrassend laag kunnen houden. Onze tip is wel om honderd euro extra uit te geven voor de Sport-uitvoering, met ietwat sprekendere kleurstellingen. Slaat Aprilia met de SR GT opnieuw de spijker op zijn kop? Alle ingredi\u00ebnten lijken hiervoor aanwezig\u2026<\/p>\n\n\n\n
Aprilia SR GT 125 (200)<\/strong><\/p>\n\n\n\nTechnische specificaties<\/h4>\n\n\n\n\nMotor 124,7cc, eencilinder 4-takt, vloeistofgekoeld i-get (174cc, eencilinder 4-takt, vloeistofgekoeld i-get)<\/li>\n\n\n\n Boring x slag 52 x 58,7 mm (61,5 x 58,7 mm)<\/li>\n\n\n\n Vermogen 15pk (11kW) bij 8.750 tpm (17,7pk (13kW) bij 8.500 tpm)<\/li>\n\n\n\n Koppel 12Nm bij 6.500 tpm (16,5Nm bij 8.500 tpm)<\/li>\n\n\n\n Remmen voor 260mm wave-schijfrem, ABS<\/li>\n\n\n\n Remmen achter 220mm wave-schijfrem, ABS<\/li>\n\n\n\n Vering voor Showa 33mm hydraulische telescoopvork (120mm veerweg)<\/li>\n\n\n\n Vering achter Dubbele hydraulische schokdempers met instelbare veervoorspanning (102mm veerweg)<\/li>\n\n\n\n Banden voor 110\/80-14<\/li>\n\n\n\n Banden achter 130\/70-14<\/li>\n\n\n\n Tank inhoud 9L<\/li>\n\n\n\n Verbruik 1 op 40 (2,5L\/100km) (1 op 38,5 (2,6L\/100km)<\/li>\n\n\n\n Testverbruik 1 op 29,4 (3,4L\/100km) (1 op 28,4 (3,5L\/100km)<\/li>\n\n\n\n Afmetingen 1.920 x 765 x 799 mm<\/li>\n\n\n\n Zithoogte 799mm<\/li>\n\n\n\n Wielbasis 1.350 mm<\/li>\n\n\n\n Gewicht 144kg (148kg)<\/li>\n\n\n\n Kleuren Street Grey, Infinity Blue, Aprilia Black (Sport: Street Gold, Iridum Grey, Red Raceway)<\/li>\n\n\n\n Vanafprijs NL\/BE \u20ac4.399,- \/ \u20ac3.999,- (\u20ac4.599,- \/ \u20ac4.199,-)<\/li>\n\n\n\n Importeur NL\/BE Piaggio Vespa B.V.<\/li>\n\n\n\n Website NL\/BE www.aprilia.nl<\/a> \/ www.aprilia.be<\/a><\/li>\n<\/ul>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"Aprilia trok eind vorig jaar tijdens de EICMA het doek van de gloednieuwe SR GT. Leverbaar als 125 en 200, maar te allen tijde voorzien van het op dit moment zo populaire cross-over sausje. Wij mochten eraan proeven in Aprilia\u2019s thuishaven in…<\/p>\n","protected":false},"author":7,"featured_media":26987,"template":"templates\/template-blockbuilder.php","meta":{"footnotes":""},"tags":[],"merken":[41],"test_cat":[59],"yoast_head":"\n
Aprilia SR GT 125 & 200 - Scooter&bikexpress<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n\t \n