{"id":33877,"date":"2023-03-31T12:09:42","date_gmt":"2023-03-31T12:09:42","guid":{"rendered":"https:\/\/scooterxpress.nl\/?post_type=sxtest&p=33877"},"modified":"2023-08-25T07:23:52","modified_gmt":"2023-08-25T07:23:52","slug":"horwin-sk1","status":"publish","type":"sxtest","link":"https:\/\/scooterxpress.nl\/testen\/horwin-sk1\/","title":{"rendered":"Horwin SK1"},"content":{"rendered":"\n

De Horwin SK1 is de nieuwste telg binnen de Horwin-familie. Natuurlijk weer elektrisch, maar dit keer voorzien van voor \u00e9n achter een 14\u201d wiel, een strak design en serieuze afmetingen. Weet de nieuwe Horwin het bij deze eerste rijindruk direct waar te maken?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Wie de Scooter&Bikexpress of onze website de afgelopen maanden heeft bijgehouden, kan weten dat we een duurtester van Horwin op de redactie hadden staan: de EK1. Een scooter die het ruim drie maanden meer dan prima deed en bewees een alternatief te zijn voor de e-scooters die vooralsnog de hoogste scores tijdens onze e-scooter multitest afgelopen jaar wisten te behalen. We hebben het dan over scooters als de Segway E125S, een NIU MQi GT en de Super Soco CPX. <\/p>\n\n\n\n

Alle drie scooters met naast een leuk design fijne rijeigenschappen en dito comfort om er ook langere afstanden mee af te leggen. Toch lijkt de SK1 nog meer troeven in huis te hebben dan zijn EK1 broeder. Zo heb je op de SK1 ook aan de achterzijde een groot 14\u201d wiel, is hij qua afmetingen ook een fractie groter en wat we inmiddels ook weten: hij heeft zowel op als onder het zadel net even wat meer ruimte.<\/p>\n\n\n\n