VoordeelHelmen wil beroemd worden en maakt TV reclame

door

VoordeelHelmen is de eerste winkel voor motorkleding en motorhelmen die TV campagnes gaat voeren. Vrijdag 4 maart start de campagne op Ziggo Sport bij de MotoGP en begin april worden de eerste commercials op NPO 1, 2, en 3 uitgezonden. In Nederland is nog geen algemeen bekende winkel voor motorkleding en motorhelmen en dat gaat veranderen. Mede eigenaar Neal Gray zegt daarover: “We willen beroemd worden.”

Winkels voor motorkleding en motorhelmen richten hun communicatie meestal uitsluitend op actieve motorrijders. Maar er zijn veel meer mensen die in motorhelmen en motorkleding geïnteresseerd kunnen zijn. In 18.75% van alle huishoudens heeft iemand een motorrijbewijs en in 9.38% heeft iemand een motorfiets. Dit jaar zullen minstens 25.000 mensen hun motorrijbewijs halen en naar verwachting hebben zo’n 800.000 bezitters van een snorfiets in 2023 een helm nodig.

Aandacht voor bekende merken

In de TV commercials van VoordeelHelmen wordt aandacht besteed aan de helmen van Shoei, Nolan, Schuberth, HJC en Beon en de kleding van Rusty Stitches, Richa, Macna, iXS en Held.


Vimeo link naar de eerste commercial


Over VoordeelHelmen

VoordeelHelmen is opgericht in 2011. Het bedrijf heeft eigen winkels in Amsterdam en Nijeveen en franchise vestigingen in Eibergen, Rijen en Zwaagdijk. Het aantal franchise vestigingen zal dit jaar groeien. Bovendien zijn er twee webshops: voordeelhelmen.nl voor Nederland en fortamoto.com voor de internationale markt. VoordeelHelmen biedt een zeer groot assortiment motorkleding en motorhelmen.